Dålig uppdatering!!!!!!!!!!!!!!

Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering, men jag har bara inte haft tid med att blogga, så mycket läxor, ridning och annat arbete som stoppar mig från att skriva..
 
Det har hänt mycket sedan jag skrev nyss, jag har tränat och tävlat! Förra helgen var jag på tävling på hemmaplan, jag tävlade en L:D och min första L:C med Harry!
L:D gick bra vi fick ett stopp och två rivningar men jag är jätte nöjd ändå, bara lite arg på mig själv att jag tryckte av Harry så tidigt på två hinder så han rev, men men.
L:D var ju 90cm och det är HÖÖÖÖGT!!! Jag är jätte nöjd med det med fast jag vägrade ut mig, men eftersom det var min första L:C så är jag nöjd och glad;)
 
Nu i helgen drar det iväg mot norrköping där det blir en L:D-10cm och en vanlig L:D.
Önska mig lycka till!
 
/Ebba
 
 

Kommentarer från fina bloggläsare ♥
Postat av: Alva

Lycka till Ebbis! <3

Svar: tack<3 du måste också skriva på den här bloggen! ;)
Ebba och Alva

2012-09-04 @ 21:50:20
URL: http://livelysunflower.blogg.se
Postat av: Alva

Lycka till Ebbis! <3

2012-09-04 @ 21:50:22
URL: http://livelysunflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0