Vart tog ni vägen?

Vi började så starkt med förvånandsvärt många läsare per dag, men vart är alla nu? Nästan INGEN (5st) ar varit inne på bloggen idag. Varför?
 
Vi vill gärna få tips på hur vi ska bättra oss, för vi vill att bloggen ska bli något. Inte bara en till halvtråkig hästblogg i mängden av flera tusen. Vi tar emot åsikter, bra som dåliga, så vi kan förbättra oss!
 
 
/Unga Tävlingsryttare

Kommentarer från fina bloggläsare ♥
Postat av: cornelia. Breid

Jag läser eran blogg!! :D den är super duper och jag älskar headern!

Svar: Tack!!
Ebba och Alva

2012-07-10 @ 21:26:43
URL: http://ungatavlingsryttare.blogg.se
Postat av: lisa

Det är första gången att jag läser bloggen, och tycker jättemycket om den. Tror att jag stannar kvar! :)

kan ni också titta in på min blogg, och svara på samma fråga?!

Svar: Jag skulle jätte gärna läsa din blogg Lisa!Tack sp mycket /Ebba:)
Ebba och Alva

2012-07-13 @ 18:17:38
URL: http://hastalskarelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0