Regn, Regn och åter regn...

Denna dag kan man nog kalla en regnig dag... Det slutar aldrig!
När jag vaknade imorse så mådde jag inte bra. Jag hade noll i blodsocker och huvudvärk som om det kändes att huvudet skulle sprängas i bitar. Men jag gick ut och släppte ut hästarna och mockade ändå. Sedan bokstavligt släpade jag mig in för att äta frukost.
 
Mamma och jag går nog bara med Possum och Loppan idag. Loppan ska ju inte gå ändå p.g.a skadan.  Och sedan så är det ju inte så jätte motiverande att rida  i det här vädret.
 
Imorgon rider jag nog ut på Possum. Det gäller att hålla humöret uppe på lilla herrn!
 
 
Igår var humöret på topp! Det här var det härligaste ridpasset  på Possum ever!
 
/Alva
 

Kommentarer från fina bloggläsare ♥
Postat av: Myandrén

Superfina, verkligen!!

Svar: Tack!!
Ebba och Alva

2012-07-09 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0