Önskeinlägg

Jag fick frågan om jag inte kunde göra ett inlägg om vad jag tycker om mina stövlar, så visst kan jag det!
 
Jag ÄLSKAR mina stövlar. Det är ett par Cavallo piaffe plus som jag tycker är urläckra. Man får bra stöd av dom och dom sitter som gjutna på mig i alla fall. Men dom var inte billiga! 6730 kr kostade dom, men jag köpte dom när det var 50% rea! 
Jag är ganska dålig på att sköta dom, men jag måste bli bättre, så dom håller!
 
Men jag har blivit skadad p.g.a mina stövlar. Jag fick en senskada av att dom tryckte vid senan i en lektion, så jag kunde inte ha dom på flera veckor. Och jag haltade fram samt att senan blivit trebubbel så stor. Den är fortfarande lite större, men den gör inte ont längre.
Mamma och jag kom fram till att det var ridbyxan som hade rugat sig och satt precis på rätt ställe där stöveln åker in vid senan. Om ni fattar. Så det var egentligen inte stövelns fel...
 
Här var dom alldeles nya och stela, så jag kunde inte trycka ner hälen ordentligt.
 
/Alva
 

Kommentarer från fina bloggläsare ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0