Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem och jag ska strax gå ner till stallet föratt göra iordning Harry till ett dressyrpass på NYRK, föratt kunna hoppa måste man kunna dressyr! Lite fuskigt att man inte måste kunna hoppning föratt kunna dressyr..
Men men, efter dressyren kommer jag nog komma hem helt slut eftersom jag idag har byggt kaninhinder(som den tönten jag är...) till Cornelias och min kanin. Ännu har vi bara byggt bomarna som man bygger utav el-rör, och dom kan man inte måla utan då köper man färgad tejp och sätter på, det finns på Biltema.
 
Så här kan det se ut-
 Ganska imponerande va?
Min kanin Fia-
 
/Ebba

Kommentarer från fina bloggläsare ♥
Postat av: Rebba

Snygg hopphinder! jag har hopptävlat med några kaniner förut också. Jag saknar det. Kram på dig

Svar: Tack! Jaha kanske dags att börja igen? ;) kram på dig /Ebba:)
Ebba och Alva

2012-07-12 @ 17:35:28
URL: http://absolutrebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0