Ebba och Hungrige Harry

I 1 år nu har jag haft min underbara ponny Harry, eftersom det här är det första inlägget på den här bloggen tänkte jag berätta lite mer om mig själv och min häst.
 
Jag är alltså den som kommer skriva om hoppningen på den här bloggen.
Jag och Harry har tävlat på lite små klasser ännu, (men det ska det snart bli ändring på) den senaste tävlingen var i Rapestad då jag hoppade en L:D-10 STIL(70cm), och där tog jag hem hela vinsten för Nykyrka Ridklubb! Innan det har jag bara vart med i 'pay and jumps' och en L:D i Boxholm.
 
Nästa tävling blir i augusti, i Nyckelby Ridklubb och på hemmaplan Nyrk.
 
Jag har också en egen blogg där jag skriver om mig och Harry- ebbalinneas.devote.se
 
/Ebba
 

Kommentarer från fina bloggläsare ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0